Almir Brljak iz Novog Travnika kreirao igru koja dominira europskom listom, dok je u SAD-u na 2. mjestu

Almir Brljak, rodom iz Novog Travnika, i njegov prijatelj iz djetinjstva, Alek Sinn, postigli su značajan uspjeh u gaming industriji sa njihovom igrom Swordsman. Ova srednjovjekovna borilačka igra, koja je dizajnirana za PlayStation VR, stekla je ogromnu popularnost i trenutno je prva u Europi, dok zauzima visoko drugo mjesto u Sjedinjenim Američkim Državama.

Razvoj igre započeli su s skromnim proračunom od oko 20.000 dolara, koji je uključivao sredstva za razvoj i marketing, dok su svoj rad obavljali bez plaće. Swordsman se od svog lansiranja 2020. godine neprekidno nalazi među pet najpreuzimanijih naslova na PlayStation VR platformi, generišući milione u prihodima.

Kao vlasnik i glavni operativni direktor (Chief Operating Officer) Sinn Studija, Almir je predvodio poslovnu i marketinšku strategiju za Swordsman, koja je postala jedan od najistaknutijih naslova u gaming industriji, nadmašivši prodaju popularnih brendova poput The Walking Dead i Star Wars. Sinn Studio, koji se nalazi u Torontu, postao je nagrađivani lider u razvoju i objavljivanju video igara virtualne stvarnosti. Danas tim broji 40 talentiranih stručnjaka, uključujući profesionalce iz renomiranih kompanija kao što su Meta, Activision Blizzard i Ubisoft.

U svojoj potrazi za inovacijama, Almir sarađuje s vodećim kompanijama kao što su Meta, PlayStation, ByteDance i HTC, a također djeluje kao marketinški i poslovni savjetnik za vodeće kompanije koje se bave igrama na sreću u virtualnoj stvarnosti. Često se pojavljuje na tehnološkim konferencijama u gradovima poput Pariza, Los Angelesa, Toronta, San Francisca, Bostona, Istanbula i Rotterdama, gdje dijeli svoja iskustva i vizije budućnosti gaming industrije.

Almir i Alek su svoja iskustva i početke otkrili u nedavnom podcastu, govoreći o tome kako je njihovo prijateljstvo dodatno učvršćeno kroz poslovno partnerstvo.

U igri Swordsman igrači imaju priliku boriti se s različitim likovima, uključujući vitezove, Vikinge, Mongole, samuraje i zombije. Igra nudi širok spektar oružja i mogućnosti prilagodbe, omogućavajući igračima da izgrade likove prema vlastitom stilu igre.

Na pitanje o izboru virtualne stvarnosti kao poslovnom smjeru, Almir i Alek ističu da su prepoznali potencijal ovog tržišta već prije nekoliko godina. Virtuelna stvarnost pruža korisnicima impresivno iskustvo koje uključuje 3D vizualizacije i praćenje pokreta, čime se postiže osjećaj uranjanja u virtualni svijet.

Almir je nedavno izrazio zahvalnost na uspjehu igre, ističući: “Swordsman je bio ogroman poduhvat, kako lično tako i profesionalno. Svaki dan sam ponizan njegovim uspjehom i veoma sam uzbuđen zbog njegove budućnosti. Imamo velike planove i jedva čekamo da ih podijelimo s svijetom.”

Trenutno, Sinn Studio radi na novoj igri pod nazivom Battlegrounds, besplatnoj borbenoj igri za koju Almir vjeruje da ima potencijal postati najpopularnija igra u virtualnoj stvarnosti. Njegov dugoročni cilj je dovesti industriju virtualne stvarnosti u Bosnu i Hercegovinu, kako bi se mlade generacije pripremile za budućnost tehnologije.

Ova inspirativna priča o uspjehu i inovacijama ohrabruje mnoge mlade kreativce u gaming industriji da slijede svoje snove i osvajaju svijet video igara.